czwartek, 14 marca 2013

Tom +18 ♥ for KamKam



Jesteś z Tomem już 2 lata, razem mieszkacie w małym domku na obrzeżach miasta. Jakiś czas temu założyliście się kto dłużej wytrzyma bez seksu. Zaproponowałaś to ponieważ Tom jest strasznie zboczony. Jednak to już 2 tygodnie waszej wstrzemięźliwości. Już kilkakrotnie próbował cię skłonić do poddania się ,jednak ty nie chciałaś. Jeśli on się podda ma kupić ci kotka , a gdy ty to obiecałaś że dostanie to kiedy tylko będzie chciał. Wracając do domu zahaczyłaś o sklep, gdzie kupiłaś świeże owoce bo od kilku dni nachodziła cię ochota na sałatkę owocową. Jak wróciłaś zauważyłaś, że Tom siedzi przez telewizorem. Podeszłaś do niego i ucałowałaś go w policzek. Po czym usiadłaś przy stole i zajadałaś się winogronami czytając swoje ulubione czasopismo.
-Przestań ! – krzyknął nagle Tom
-Hm ? – spytałaś zdziwiona
-Robisz to specjalnie !
-Ale co ?
-Kusisz mnie !
Zaczęłaś się śmiać.
-Ale kochanie ja tylko jem i czytam
-Seksownie jesz te winogrona – powiedział ruszając brwiami
-Nie Tom…
Było już za późno, chłopak był już przy tobie.
-Jakiej rasy chcesz kociaka ? – spytał a po chwili wziął cię na ręce i zaniósł do waszej sypialni
-Brytyjskiego – przygryzłaś wargę
Rozebrał was i rzucił cię na łóżko. Zaczął cię namiętnie i brutalnie całować. Oddawałaś pocałunki. Zjeżdżał nimi coraz niżej obdarowując pocałunkami całe twoje ciało. Włożył w ciebie palec i szybko nim poruszał.  Jęczałaś głośno, wiedziałaś że on to lubi i że to go nakręca. Przyśpieszył dokładając jeszcze dwa palce.  Chwile później przeszedł cię silny dreszcz rozkoszy. Wyciągnął z ciebie palce i wpił się w twoje usta.  Przyciągnęłaś go mocniej do siebie za włosy. Wszedł w ciebie gwałtownie. Poruszał się szybko i głęboko.  Zaczęliście oddychać głęboko.  Jęczeliście coraz głośniej.  Tom doszedł w tobie. Wyszedł i położył się obok przyciągając cię do siebie.
-Tom… -zaczęłaś
-Tak kochanie ?
-Co byś powiedział na małego kotka i dziecko….?
-Nie bierzesz tabletek ?? – zdziwił się
-Brałam, ale myślałam że wytrzymasz dłużej i przestałam..
-Skoro tak to zróbmy bliźniaki, albo trojaczki od razu – uśmiechnął się  
Położyłaś się na nim i powtórzyliście zabawę.
_____________________________
Wiem zjebałam :<
Z kim kolejny chcecie ? :)

5 komentarzy:

  1. czy moge prosić o taki z Maxem??
    według mnie to bardzo fajne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ja bym chciała z Jayem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zjebalas!! Jest świetny!! Mogę prosić o jednego z Nathem? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ! Zapraszam do siebie na opowiadanie ;)
    http://we-are-drunk-on-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń