piątek, 28 września 2012

Thomas and Siva ♥

Tom

Jesteś z swoim chłopakiem Tomem na rodzinnym zjeździe.Jak zwykle atmosfera jest drętwa,a rozmowy toczą się tylko o pracy.Twój chłopak próbuje rozbawić towarzystwo i opowiada o zabawnych sytuacjach w zespole,ale twoja rodzina patrzy tylko na niego spod łba.
-[t.i.]  ! Zachowanie twojego chłopaka przekracza wszelkie granice ! Niech zacznie się należycie zachowywać ,albo możecie obydwoje wyjść ! - powiedziała twoja babcia
-Z całym szacunkiem to jest Thomas Parker i nie umie inaczej- powiedziałaś spokojnie i wstałaś
-Wykorzystując okazje , bo pewnie już więcej mnie tu nie zaprosicie chciałbym coś powiedzieć - ukląkł przed tobą - Wyjdziesz za mnie ?
Zaszokował cie.Byliście razem około rok ,a on wyskakuje z oświadczynami.
-Znamy się 2 lata,a rok jesteśmy razem mimo to wiem że chce być tylko z tobą.Tylko ty mnie naprawdę uszczęśliwiasz i sprawiasz,że jestem lepszym człowiekiem.Jeśli twoja rodzina mnie nie zaakceptuje takim jakim jestem ,a tobie będzie to przeszkadzało to się zmienię.Powiedz tylko jedno słowo , a zrobię dla ciebie wszystko.Uczynisz mi ten zaszczyt i wyjdziesz za mnie ? - wyciągał z kieszeni pierścionek i spojrzał mi w oczy.
Nie mogłaś nic powiedzieć.Strasznie się wzruszyłaś.Jedyne co mogłaś zrobić to kiwnąć głową na tak.Tom założył ci pierścionek i pożegnaliście się z twoją wciąż zaszokowaną rodziną.

Siva

Razem z swoją przyjaciółką oglądałaś komedie romantyczną.Wolałaś obejrzeć coś typu "Kochanie poznaj moich kumpli",ale ty wybierałaś film ostatnio więc była kolej twojej przyjaciółki.Film był o dziewczynie,która szukała ideału faceta.Miał być wrażliwy i romantyczny.
-Przecież nie istnieje facet wrażliwy i romantyczny ! - krzyknęłaś do telewizora
Po chwili usłyszałaś jak ktoś na podwórku gra na gitarze.Podeszłaś do okna i zobaczyłaś Sive,chłopaka który od dawna próbuje cię zdobyć.Byliście wprawdzie na kilku randkach,ale ty wciąż miałaś wątpliwości.To znaczy podobał ci się bardzo,ale ostatnio twój były chłopak cię skrzywdził i obawiasz się że Sev może zrobić to samo.Z jednej strony chłopak tak bardzo się stara i chyba jednak dasz mu szanse.Otworzyłaś okno,a Siva zaczął śpiewać.Po chwili przerwała mu twoja przyjaciółka.
-Ja chce obejrzeć film ! Czy jak [t.i.] do ciebie zejdzie przestaniesz śpiewać i dasz mi dokończyć film ? - krzykneła
-Tak - uśmiechnął się
-No to już złaź do niego ! - popchnęła cię do drzwi,a ty zbiegłaś po schodach i poszłaś do Sivy
-Proszę [t.i.] daj mi szanse , nie wiem co jeszcze mogę zrobić żebyś się zgodziła - spojrzał ci w oczy
-Sev chce być z tobą ,ale wiesz co zrobił mi mój były
-Nigdy bym ci tego nie zrobił.Proszę zgódź się - przybliżył się i pocałował cię lekko
Odwzajemniłaś.Trwaliście w pocałunku dość długo,przerwała wam [i.t.p.] która biła braw.Zarumieniłaś się i odsuneaś się od chłopaka
-To do jutra - uśmiechałaś się do niego
-Tak , moja dziewczyno ? - spojrzał na ciebie pytająco
-Tak mój chłopaku - uśmiechnięta poszłaś na górę.

____________________________
Dobra wiem denne xx Coś mnie naszło na romantyczne xd Mam nadzieje,że się podoba.Zostawcie komentarz :) :*
Klaudia (Aria)

6 komentarzy: