środa, 10 października 2012

Jay ♥

Poszłaś do wypożyczalni DVD,aby w końcu obejrzeć Avatara.Zabierałaś sie do tego już jakiś czas,ale ciągle ci coś wypadało.To spotkanie rodzinne,to kumpela MUSI iść z tobą na zakupy bo nie ma się w co ubrać i tak ciągle to odkładałaś.Dziś miałaś wolny piątek i oznajmiłaś wszystkim,że mają cię zostawić w spokoju.Przeszukałaś wszystkie regały,ale nie znalazłaś filmu.
-Przepraszam,jest Avatar ? - spytałaś jakąś dziewczynę która stała niedaleko i odkładała płyty na miejsce
-Niestety , przed chwilą został wyporzyczony
Wkurzona wyszłaś.Zaczęłaś gadać do siebie na głos.
-Przez tego pierdolonego człowieka nie mogę obejrzeć filmu ! Kogo do jasnej cholery naszło dziś na Avatara ?! Chyba nigdy tego nie obejrze !
-Przepraszam...-zaczął jakiś chłopak w loczkach
-Czego ? - warknełaś
-To ja pożyczyłem ten film,słyszałem że jeszcze go nie widziałaś więc proszę - podał ci płytę
Zrobiło ci się szkoda,że tak na niego naskoczyłaś.Nie chciałaś mu zabierać płyty
-Nie dziękuje,obejrzę kiedy indziej - uśmiechnęłaś się
-To może obejrzymy razem ? - spytał patrząc ci w oczy
-Jasne czemu nie - zgodziłaś się od razu
Chłopak mieszkał nie daleko.W mieszkaniu miał już przygotowany popcorn.
-Tak w ogóle jestem Jay,a ty ?
-[t.i.]
-Miło mi cię poznać - uśmiechnął się
Zaczęliście oglądać.Mniej więcej w połowie filmu dotarło do ciebie,że Jay jest przystojny.
-Ja to mam zapłon - pomyślałaś
-[t.i.] moge o coś spytać ? - Jay nacisnął pauze
-Jasne
-Masz chłopaka ?
-Nie a ty ? Że w sensie dziewczyne
-Nie ,ale wiesz to dziwne bo dopiero się poznaliśmy ale podobasz mi się
-Szczerze to ty mi też - spojrzałaś mu w oczy
-Chcialabyś być z takim maniakiem Avatara jak ja ? - spytał uśmiechnięty
-Taaak !
Pocałowaliście się.Resztę wieczoru spędziłaś wtulona w Jay'a
___________________
Naszło mnie na imagina z Jayem ^^
Mam nadzieje,że wam się podoba.Piszcie w komach z kim kolejny ♥
Chcecie taki na kilka części ? Jak tak napiszcie z kim ^^
Wasza Aria

2 komentarze:

  1. nominowałam Cię ;) http://i-foundyou.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten blog :D Zapraszam tutaj: http://wasze-imaginy-opowiadania.blogspot.com/ :D ten blog służy do promowania opowiadań, imaginów itd. :D zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń