piątek, 3 sierpnia 2012

Siva .

 [t.i] - twoje imie
 [i.t.w.] - imię twojego wroga

Jesteś na drugim roku studiów aktorskich.Właśnie dostałaś listę przedstawień,z których w jednym musisz zagrać żeby zaliczyć rok.Były tam przedstawienia takie jak :

*Balladyna
*Antygona
*Mały Książe
*Piękna i Bestia
*Królewna Śnieżka
*Kopciuszek

Chciałaś zagrać w Królewnie Śnieżce,ale nie miałaś czarnych włosów a taki jest wymóg.Odpuściłaś więc i postanowiłaś zagrać w Kopciuszku.O 13 miałaś casting,czyli za dokładnie 40 minut.Poszło ci dobrze,jednak role zgarnęła pani popularna [i.t.w.].Nie załapałaś się nawet na którąkolwiek z wrednych sióstr przyrodnich.Za 15 minut był kolejny casting , tym razem do Pięknej i Bestii.Ten poszedł ci znakomicie i zdobyłaś główną rolę.Byłaś szczęśliwa.Pierwsza próba odbyła się następnego dnia o 15.Role Bestii miał grać Siva,jeden z najprzystojniejszych chłopaków.Stresowałaś się trochę jednak wszystko poszło dobrze.Nie można było zaprzeczyć,że Siva strasznie ci się podoba.Miałaś już do niego podejść i zapytać czy chce z tobą poćwiczyć role na jego szyje rzuciła się [i.t.w.].Nie wiedziałaś,że są razem.Zamarłaś w miejscu,ale po chwili smutna ruszyłaś w stronę wyjścia.Postanowiłaś poprawić sobie humor swoimi ulubionymi lodami.Zamówiłaś sobie lody w jednej z kawiarni w twoim mieście.Czekałaś na zamówienie gdy usłyszałaś za sobą znajomy głos.
-Mogę się dosiąść ? - spytał Siva 
-Jasne - uśmiechnęłaś się lekko
Wtedy kelner przyniósł ci twoje lody.
-Z jakiejś okazji ? - zaśmiał się 
-Nie mam humoru , taka okazja - westchnęłaś i zaczęłaś jeść
-Co się stało ? 
-Chłopak,który mi się podoba ma już inną - twój deser wydał się w tym momencie bardzo interesujący
-Może go znam, kto to ? 
-Nie ważne - spojrzałaś mu w oczy - I tak mnie nie zechce 
Rozmawialiście jeszcze przez jakieś 2 godziny.Siva starał się poprawić ci humor i udało mu się.Gdy się ściemniło odprowadził cię do domu.Staliście w ciszy może 5 minut w końcu on się odezwał.
-Ja i [i.t.w.] nie jesteśmy razem.Ona tego chce jednak ja do niej nic nie czuje
-Czemu mi to mówisz ? 
-Bo mi się podobasz ... - spuścił wzrok
-Ty mi też - popatrzyłaś mu w oczy
Pocałował cię lekko,a ty odwzajemniłaś.Poczułaś miliony motyli w brzuchu.
*Kilka tygodni później*
Dziś premiera przedstawienia.Ty i Siva jesteście ze sobą bardzo szczęśliwi.Kilka dni temu powiedział ci,że nigdy cię nie opuści.
_____________
Mam nadzieje,że się podoba :) Komentujcie :*
Klaudia

1 komentarz: